• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Przyszłość pracy: rosnąca popularność gig economy.

Reklama ma być w głównej mierze efektywna, aby zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub ewentualnie usługami. Jak się niemniej jednak okazuje, każda reklama ma też do zrealizowania parę innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają charakter informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej szerokiej ofercie, o oferowanych produktach czy usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co znacznie więcej, takie reklamy mogą posiadać też funkcję wspierania sprzedaży – nieraz mogą nam w związku z tym przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Powiązane jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie na ogół reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wówczas dobrze jest najzwyczajniej w świecie przypomnieć klientom o konkretnych produktach czy usługach. Do tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już niejednokrotnie się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy choćby w telewizji.

1. Dowiedz się więcej

2. Więcej informacji

3. Kliknij i zobacz

4. Strona główna

5. Sprawdź teraz

Categories: Blog

Comments are closed.