• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Rola polityki antymonopolowej w zapewnieniu konkurencji na rynku.

Intrygując się kupnem nowych mebli do stworzonego przez nas mieszkania przeglądamy przeróżne ulotki, katalogi, broszury, a zazwyczaj wykorzystujemy z ofert przedstawianych w Internecie. Tutaj warto poruszyć problem marketingu. W jaki sposób najlepiej zachęcić konsumenta do zakupu? Naturalnie przedstawiając opcję, jaka prezentuje się atrakcyjnie pod kątem wizualnym i estetycznym. Co wobec tego możemy odnotować oraz wziąć pod uwagę? Niech za wzór posłużą nam sprzęty meblowe typu ANCHOR. Widzimy na zdjęciu interesujący zestaw, w skład jakiego wchodzą intrygujące nas przedmioty. Jednakże by wrażenie było bardziej wartościowe, do kompletu dodaje się różne szczegóły, jakie nie wchodzą w skład danego zestawu, a wspólnie tworzą atrakcyjną całość, jaka nam się ma prawo podobać. Może to być stolik do pokoju, lub ława, lecz to, że znajduje się na nim ładny obrus, serwetka, czy finezyjny wazon z kwiatami wpływa tylko na opisującą nas wyobraźnie, albowiem przy zakupie już nie dostaniemy tych dodatkowych przedmiotów. Lecz może to być również meblościanka, w jakim miejscu widnieje telewizor, jakiego na końcu i tak nie dostaniemy. Może nam to wspomóc, przekazać jakieś wyobrażenie, zasugerować zajmujące rozwiązanie, niemniej jednak po największej części ma na celu oddziaływać na nas, jak na ewentualnych, przyszłych klientów.

1. Instrukcje

2. Strona

3. Usługi

4. Sposoby na

5. Post

Categories: Ekonomia

Comments are closed.